torsdag den 15. februar 2007

fridagens fristelser

hmm .. kender du det .. du har fri, ikke bare én dag - men hele to i træk, selvom vinterferien, for en jyde som mig, først falder i næste uge?? det har været helt fantastisk .. så kan der endelig blive tid til at vaske gulv, rydde op, vaske vinduer, tage opvasken osv.
-det er nu en gang rart at få det overstået! endnu værre er fristelsen til at lægge sig i sin seng igen et par gange om dagen (2x15 min.) .. en fristelse, der ikke er til at stå imod. og måske er det heller ikke meningen??
-hørte i P3 den anden dag at hvis man som ung sov 30 min. 3 eftermiddage om ugen, formindskedes risikoen for hjertestop væsentligt .. med nogen og 40% - sindssygt! set i bagklogskabens klare lys er jeg ret glad for at jeg sov mine tre gymnasieår igennem i sin tid! opråb til alle unge i landet: SOV .. det gælder livet!!

Ingen kommentarer: